נתניהו הודיע: "נקים ועדת שרים ליוקר המחיה, בראשותי"

    שלמה ריזל No Comments on נתניהו הודיע: "נקים ועדת שרים ליוקר המחיה, בראשותי"

    ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה: "הנחיתי להקים ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה. אני אעמוד בראש הוועדה הזאת. אני מבקש מוועדת השרים להביא לי תכנית עבודה עם לוח זמנים מפורט וברור במאבק ביוקר המחיה בכל האמצעים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה, כי תוקם ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה, בראשותו. "בשבוע שעבר העברנו את התקציב הדו-שנתי ואת חוק ההסדרים. זהו צעד חשוב ליציבות כלכלית ולמאבק ביוקר המחיה. זהו צעד ראשון.

    וידאו: עומר מירון /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ
    video
    play-sharp-fill

    "הנחיתי את מזכיר הממשלה להביא לישיבתה הבאה של הממשלה הצעת החלטה להקים ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה. אני אעמוד בראש הוועדה הזאת, יחד עם שר האוצר, שר הכלכלה, שרים נוספים וגורמי מקצוע", הודיע נתניהו.

    "אני מבקש מוועדת השרים להביא לי תכנית עבודה עם לוח זמנים מפורט וברור במאבק ביוקר המחיה בכל האמצעים, ובכללם: עידוד התחרות, הורדת מכסים ושבירת מונופולים", הוסיף ראש הממשלה.

    "המלחמה ביוקר המחיה נמצאת בראש סדר העדיפות הלאומית של הממשלה שלנו. אנחנו נפעל בנחישות ובעוצמה כדי להוריד מחירים בכל התחומים. אני משוכנע שבעבודה משותפת, עם התקציב שהעברנו ועם הרפורמות בחוק ההסדרים, אנחנו נצליח לבלום את יוקר המחיה ולסייע לכל אזרחי ישראל".

    עוד אמר נתניהו: "בנוסף, אנחנו נקים היום ועדת שרים לטיפול בצרכי העדה האתיופית בישראל. זה המשך לוועדות השרים שהקמתי בממשלות שבהן כיהנתי כראש ממשלה, שהתמקדו בצרכים של הקהילה והביאו הישגים חשובים.

    "אני מודע לכך שיש עוד אתגרים, אבל הוועדה הזאת היא המכשיר להמשיך לקדם את אחינו ואחיותינו, בני ובנות העדה האתיופית בישראל. אני יודע שאזכה לשיתוף פעולה מכל המשרדים, כפי שהיה עד עכשיו".

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בכניסה לישיבת הממשלה: "היום אנחנו מעלים הצעה בעד חיילי צה"ל, שהציונות תיהיה ערך מנחה. כך נשאף לפתח את הגליל, לפתח את הנגב. אני שומע שיש כל מיני קולות שרוצים להתנגד לדבר הזה. מי שמתנגד להצעת מחליטים שלנו, מי שמתנגד לאמירה שלנו שהציונות תהיה ערך מנחה, מי שמתנגד לאמירה שלנו בעד חיילי צה"ל, למעשה הופך את עצמו למתנגד לציונות. אני מאוד מאוד מקווה שאנחנו לא נשמע קולות כאלה".



    0 תגובות